Еве во колку часот треба да ручате за да изгубите вишок килограми

Секој од нас има биолошки часовник со кој “управува” збир од нервни клетки во хипоталамусот.

Но, хронобиолозите тврдат дека постојат периоди од денот кога е најдобро да се консумира својот оброк. Истражувањата покажале дека навистина е многу важно времето на оброкот, особено доколку се обидувате да ослабете.

Појадокот никако не смее да се прескокнува, а најдобро време за појадување, според експертите, е околу 7 часот, поточно во 7:11 минути.

Пред појадокот добро би било да испиете чаша вода бидејќи повеќето од нас се будат дехидрирани. Ако сакате да одржите здрава телесна тежина, најдобро време за ручек е помеѓу 12:30 и 13 часот, а вечерата никогаш не смее да биде после 19 часот.

Во тоа време нашиот организам веќе започнува да успорува и се приготвува за ноќен одмор, па потребно е да се јадат полесни јадења и никако после 19 часот. Се успорува и дигестијата па постои можност поголемиот дел од вечерата да се складира во залиха, особено затоа што навечер и физичките активности се успоруваат.

Секако неколку минути поминете на отворено, на дневна светлина во текот на утрото бидејќи на тој начин ќе го намалите ризикот од несоница, а ако ве “фати” желба за нешто благо, тогаш почастете се нешто малку околу 11:30, пред ручекот, велат експертите.