Го намалува и најголемиот стомак, го регенерира телото и дава енергија, се пие 2 седмици

Краставиците се едногодишно зелјесто растение со зелени, долги месести плодови. Плодот се употребува многу во исхраната кај нас, но се користи и како додаток во производството на многу креми за нега на кожата.

Овој зеленчук поради високата содржина на вода и освежитениот вкус, кај нас најчесто се користи за подготвување на најразлични салати, во сендвичи, смути пијалаци, но и како ферментирана храна. Постојат голем број научно потврдени здравствени бенефити, а исто така, може да се користи и како превенција од некои заболувања.

Краставицата има богат нутритивен и хранлив состав. Овој зеленчук е еден од намирниците кои имаат најмала калориска вредност. И покрај тоа, таа изобилува со голем број микронутриенти. Во 150 г краставица се содржат само 22 калории.

Краставицата содржи многу малку масти, јагленихидрати и протеини. Покрај тоа во нејзиниот состав има растителни (диететски влакна), витамин Ц, К, а од минерали има магнезиум, калиум и манган.

Покрај тоа, краставиците содржат и други микронутриенти во помал процент како витамин Ц, железо, бета каротен, витамин Б9, натриум, но и над 96% вода. За комплетно да се искористи нејзината хранлива вредност, најдобро е да се јадат нелупени, бидејќи лупењето ја намалува содржината на растителни влакна, но и на одредени витамини и минерали кои се присутни токму во лушпата.

Важно е краставицата да се измие добро пред јадење односно ако не е купена од познат производител или е купена во супермаркет, ставете ја во вода со сода бикарбона да отстои некое време, а потоа исплакнете ја.

Краставиците содржат антиоксиданси. Телото природно продуцира слободни радикали како метаболитички „от-пад„. Ваквиот от-пад е силно реактивен, па може да предизвика оксидативен с трес, односно да ги оште-ти различните клетки на организмот. Во спречувањето на овие процеси клучна улога имаат антиоксидантите.

Спречувањето на оксидативниот с трес го спречува развојот на хроничните воспалителни процеси во организмот, кои се еден од главните ризик фактори за повеќето хронични заболувања како: рак, кардиоваскуларни заболувања, Алцхајмер. Оксидативниот с трес од слободните радикали може да предизвика и катаракта, макуларна деградација, Паркинсонова болест и многу други заболувања.

Одлична храна за сла-беење и храна која промовира хидратација. Високиот процент на вода (над 96%), ги прави краставиците сосем погодни за хидратација на организмот. Ова е важно за физички активните лица, но и за сите останатите, посебно ако сте болни и имате висока температура.

Покрај хидрирањето на организмот, високиот процент на вода и растителните влакна, имаат значајна улога и во промовирањето на сла-беењето. Краставиците може да се кон-сумираат како салата, заедно со оброкот, во речиси неограничени количества, без тоа значително да влијае на бројот на калории, а притоа да промовира и чувство на ситост.

Краставиците можат да помогнат во намалувањето на шеќерот во кр-вта. Тие содржат супстанции кои можат да го намалат нивото на шеќер во кр-вта и затоа се одлична храна за дијабетичари.

Растителните влакна, исто така можат да го помогнат процесот на намалувањето на шеќерот во кр-вта, преку овозможувањето на постепена апсорпција на глукозата. Краставиците влијаат на кардиоваскуларното здравје. Растителните влакна во краставиците можат да помогнат во намалувањето на холестеролот и да превенираат од кардиоваскуларни заболувања.

Калиумот, кој исто така е присутен во краставиците, е многу значаен за здравјето на срцето. Зголемениот внес на калиум предизвикува намалување на количеството на натриум во организмот.

На ваков начин се спречуваат и најтешките заболувања како појава на тромб, намалување на притисокот, холестеролот, артериосклероза.. Краставиците содржат и цитрулин, супстанција која ја подобрува периферната циркулација.

Краставиците помагаат во одржување на здравјето на кос-ките. Ваквото својство се должи на високата содржина на витаминот К во краставиците. Покрај витаминот Д и калциумот, овој витамин има најзначајна улога во зачувавањето на здравјето на кос-ките.

Краставиците содржат и помало количество на калциум. Витаминот К ја подобрува апсорпцијата на калциумот. Исто така, уште една значајна функција на витаминот К е да служи како кофактор за ензимите кои се одговорни за згрутчувањето на кр-вта. Без овој витамин процесот на згрутчување би бил нару-шен.

Ставањето на сечкани краставици, директно на кожата, може да ја олади и хидрира, но и да го намали воспалението и чешањето. Исто така, краставиците при ставање на кожата се корисни и при изго-реници од сонцето.

Подготовка на тонер: Изблендирајте или процедете ја краставицата. Добиениот сок, ставете го на кожата околу половина час, а потоа исплакнете со вода. Краставицата може да делува стимулирачки на циркулацијата на кр-вта во кожното ткиво и истовремено сокот ги прочистува затнатите пори.

Маска за лице: Измешајте еднакво количество на сок од краставица и јогурт. Добиената смеса можете да ја користите како маска за лице, која ќе ви помогне да ја хидрирате кожата.

Рецепт на Маја. Напиток за сла-беење кој се пие пред спиење. Се прави од неколку состојки кои постојано ги имате во домот. Доволно е да испиете само 1 чаша од напитокот за да се ослободите од вишокот килограми и мастите на стомакот.

Магдоносот и краставиците помагаат во хидрирање на вашето тело и го снабдуваат организмот со витамини и минерали, а овие два лиснати зеленчуци содржат и растителни влакна кои ќе ве заситат и по неколку часа.

Овој напиток ќе ги согори вишокот масти, ќе го забрза вашиот метаболизам и е идеален напиток за намалување на килограмите. Сè додека го пиете овој напиток не е задолжително да користите никаква диета, но трудете се да се храните што поздраво и да имате умерена физичка активност и да пиете многу вода во денот.

Напитокот може да го направите во текот на денот и да го чувате во фрижидер. Не јадете ништо за време на вечерата и неколку часа пред и после пиење на напитокот. Сокот може да го разредите со вода по желба.

Исто така, може да ставите и лажичка мед по вкус, но не е задолжително. За еден месец ќе ги видите посакуваните резултати и ќе имате видливи знаци дека сте ослабеле.

Потребни состојки: 1 ќитка магдонос, 1/2 краставица, 1/2 лимон, 1 лажичка рендан ѓумбир, 150 мл вода. Вода може да додадете и повеќе.

Постапка: Во блендер ставете го магдоносот, малку исечкан на парчиња, а потоа додајте ја и краставицата исечена на тенки кругови. Додајте го ренданиот ѓумбир и одозгора прелијте со сокот од половина лимон.

На крајот прелијте со вода. Изблендирајте го сокот и процедете го, а потоа веднаш испијте го или складирајте го во фрижидер доколку сте го подготвиле за текот на денот. / Текстот за НМД.мк го напиша Мартина Христовска

Претходна статијаЗа домот секогаш да ви изгледа како нов, ви фали само еден детаљ кој не чини многу пари
Следна статијаПАСТА ОД СОДА БИКАРБОНА: Делува кај егзема за пет дена