ПРОЧУЕНАТА 8 ДНЕВНА ДИЕТА НА Д-Р ПЕТАР ДИМКОВ: Неверојатни резултати за една седмица

Професорот Петар Димков е лекар, чии совети за здрава исхрана и здрав начин на живеење ги следат илјадници приврзаници ширум светот. Денес ќе ви ја претставиме прочуената 8 дневна д иета која ја креирал лекарот, а со која многумина успеале да ја остварат посакуваната тежина за многу кратко време.

Прочуениот исцелител кој целиот свој живот им помагал и ги лекувал луѓето, Петар Димков, зад себе ја оставил оваа чудесна д иета која ги преобразува и телото и душата.

Во текот на овој 8-дневен ре-жим на исхрана, к илограмите започнуваат да се топат неосетно. Докажана и испробана од голем број луѓе, оваа д иета гарантира успех. Не само што се намалуваат к илограмите без да се вратат, туку многу успешно од организмот се исфрлаат и наталожените ток-сини.

Уникатно е едноставна не е премногу тешка. Во текот на оваа д иета исфрлени се лебот и тестенините. Трае 8 дена за кои ќе осла-бете 5-6 к илограми и максимум можете да ја продолжите во текот на 4 седмици.

Меѓутоа, доволни се само 8 дена за да се осло.бодите од вишокот к илограми и ток-сини од вашето тело, а доколку внимавате на исхраната, и по завршетокот на д иетата, ќе продолжите да сла-беете. Уверете се и сами во ефикасноста на оваа д иета.

ПРВ ДЕН

Сварете еден килограм компири. Распределете ги во порции како што вам ќе ви одговора, најдобро во еднакви делови распоредени повеќепати во текот на денот. Не смеете да користите ниту сол, ниту масло или било какви други додатоци. За целиот ден имате само еден килограм варен компир.

ВТОР ДЕН

Вториот ден е резервиран за кисело млеко. Две-три канчиња нискомаслено кисело млеко (по можност козјо), за појадок, ручек и вечера е доволно за да се чувствувате добро и да не сте гладни.

Доколку не го сакате киселото млеко, тогаш може да јадете варена или печена тиква (нема ограничена количина), но без додавање на шеќер. Трета варијанта е да сварите 4 супени лажици овесни снегулки во вода, а на крај по желба да додадете сосем малку мед и лимонов вкус (ова за цел ден).

ТРЕТ ДЕН

За третиот ден се предвидени 1,5 килограми зеленчук и овошје, во зависност од сезоната. Најдобро е да се јадат сирови, но може и да ги варите, без никакви додатоци. Ст.рого се заб.ранети солта и шеќерот.

ЧЕТВРТИ ДЕН

Неограничено количество на печена или варена тиква, без никакви додатоци.

ПЕТТИ ДЕН

Сварете три јајца: едно за појадок, едно за ручек и едно за вечера. Повторно без сол и никакви други зачини.

ШЕСТИ ДЕН

И овој ден се јаде само зеленчук и овошје, но овојпат количината е многу помала, само 500 г, за цел ден. Измерете и распоредете во текот на денот.

СЕДМИ ДЕН

Седмиот ден е млечен ден и се јаде нискомаслено кисело млеко (2-3 канчиња). Ако не сакате кисело млеко може да јадете варена или печена тиква, без никакви додатоци или 300 грама варено пилешко бело месо, без никакви зачини, распоредено во текот на денот.

ОСМИ ДЕН

Последниот ден е посветен на водата и прочистувањето. Преку целиот ден треба да испиете 1,5 литар вода, рамномерно распоредена на 6-7 порции во текот на денот.

Ако сте задоволни од резултатите, после осмиот ден можете да се вратите на стандардната исхрана, но доколку сакате уште да сла-беете, повторете го ре-жимот отпочеток.

Loading...
Претходна статија1 ЧАША 15 МИНУТИ ПРЕД ЈАДЕЊЕ: Ќе заборавите на гладот и вишокот килограми
Следна статијаСмирува кашлица и ја подобрува функцијата на бубрезите: Напиток со праз за зајакнување на имунитетот (рецепт)