ГО НАМАЛУВА ХОЛЕСТЕРОЛОТ И КИЛОГРАМИТЕ: Палентата приготвена на овој начин има одличен ефект врз организмот

Ви откриваме одлични причини за да го започнете утрото со палента. Пченкарното брашно или пченкарниот гриз, има многу позитивно влијание врз целокупното човеково здравје. Палента не содржи глутен и се препорачува за сите возрасти.




Здравствени придобивки од палентата

Палента содржи природни масти, односно каротеноиди, а токму овие здрави масти се одговорни за нејзините благотворни својства кои овозможуваат подобро и подобро функционирање на цревата.




Пченката содржи и голема количина на фосфор, магнезиум, цинк, калиум, бакар, селен и манган.

Благодарение на пченката од која се добива, палентата има многу мал број калории во себе, па затоа е идеален оброк за сите оние кои сакаат да ocлабат. Таа е една од најдобрите и најефикасните намирници кои се препорачуваат кога станува збор за диета.




Зајакнувањето на ѕидот на дебелото црево е исто така уште една предност што е забележана кај луѓето кои вклучиле палента во нивните редовни оброци. Освен што ќе се зајакне дигестивниот тракт, палентата има и антиоксидативно дејство врз целиот организам, а не само на цревата.




Го намалува холестеролот благодарение на добрите масти кои ги содржи, како и влакната и сложените јаглехидрати. Палентата ќе ја спречи и појавата на вишок килограми. Како правилно да се подготви палентата?




Во тенџерето ставете 3 ипол чаши вода. После тоа, додајте малку масло и малку сол. Кога сето тоа ќе зоврие, намалете ја температурата на минимум и прелијте со една шолја пченкарна палента со постојано мешање. УПОТРЕБА: Нема да погрешите ако ги додадете омилените семки или зеленчук.




МЕНИ ЗА 4 ДЕНА (Наведените количини се однесуваат на сварена палента)

ПОНЕДЕЛНИК. Појадок: 100 г палента, една чаша нискомасен јогурт или кефир и една краставица. Ручек: 100 г палента, 50 г младо сирење и еден домат. Вечера: 100 г палента и една чаша кефир

NMD.mk




РЕЦЕПТ ЗА ПАЛЕНТА: за 100 г палента потребни се две чаши вода, сол, две јајца и две лажички сусам. ПОСТАПКА: во посолената вода која зоврела, додајте ја палентата, брзо мешајте за да не се создадат грутчиња, па додајте две свежо изматени јајца. Кога палентата е готова додајте две лажички истостиран сусам.




ВТОРНИК. Појадок: 200 г палента, една чаша нискомасен јогурт или кефир и една краставица. Ручек: 200 г палента, 50 г младо сирење и еден домат. Вечера: 100 г палента, една шолја кефир.

СРЕДА. Појадок: 200 г палента, една чаша нискомасен јогурт или кефир и една краставица. Ручек: 200 г палента, 50 г младо сирење и еден домат. Вечера: 200 г палента, една шолја кефир.




ЧЕТВРТОК. Појадок: 200 г палента, една чаша нискомасен јогурт или кефир и една краставица. Ручек: 300 г палента, 50 г младо сирење и еден домат. Вечера: 200 г палента, една шолја кефир.




Се разбира, само 4 дена не се доволни за да намалите доста тежина. Важно е да ги промените ло-шите навики на долг рок со цел да ги намалите вишокот к илограми и да го подобрите вашето здравје. Лебот и колачите дебелеат, па во текот на овие 4 дена ќе мора да се откажете од лебот.

NMD.mk
Претходна статијаБРЗА И ВКУСНА МУСАКА: На малку поинаков начин, ќе ве воодушеви
Следна статијаСЕКОЈА ЕСЕН БАБА МИ ГО ПРАВИ ОВОЈ ЧАЈ: Ниту една болест не стига до нас