Диета со краставици: За 3 дена – 3 кг помалку!

Ако ви е потребно за многу кратко време да изгубите повеќе килограми, вообичаените избалансирани диети нема да помогнат, бидејќи едноставно е невозможно на физичко ниво!

Правилната исхрана е вистинскиот начин за здраво слабеење на подолг рок, кој да речеме треба да се одвива најмалку следните шест месеци. Но што ако вам ви претстои некој важен настен и итно треба да ослабете 8 килограми месечно или 3 килограми за само три дена?

Овој диетен режим што ќе го прочитате овозможува да слабеете по 1 килограм дневно. Внимание! Оваа диета не треба да се држи повеќе од три дена, затоа што преостанатите 3 седмици вие ќе продолжите да слабеете ако преминете на здрава исхрана. После правилниот програм – тежината не се враќа!

Диетата со краставици е многу ефикасна, па така за само три дена се губат од 2 до 3 килограми, во зависност од вишокот килограми.

Краставиците се богати со витамини А, Б (вклучително и фолна киселина), Ц, ПП и Е групи.  Постојат повеќе од 13 макро- и елементи во трагови, вклучувајќи бакар, железо, магнезиум, калциум, натриум, јод.  Најдоброто во овој зеленчук е тоа што краставицата е 90% вода, а останатите 5% се растителни влакна.
Ова ја објаснува калоричната содржина на краставицата: само 15 kcal на 100 грама!  Еден од најпознатите диетални намирници.  Ако се маринирани содржат 11 kcal на 100 грама.

Принципот на диетата е едноставен: треба да јадете до 3-4 кг краставици на ден.  Само краставици и ништо повеќе.  Хранлив вкус ќе го наполни стомакот и ќе го измами телото, со тоа што ќе се маскира чвството на глад.  Детоксикацијата бара многу вода и витамини.
Во принцип, со краставиците можете да добиете некаде од 500-600 калории, при што оптимални дневни потреби за возрасно тело е околу 2000 kcal.

За да не страдате премногу ако претходно немате искуство со детоксикации, тогаш покрај краставиците пијте и еден литар јогурт, распореден во текот на денот. Еден литар содржи околу 350 kcal, така што добивате околу 1000 kcal на ден.

Овие три дена ќе бидат клучни за да се испразните, а по завршетокот на оваа диета мора да започнете постепено со разновидна, но здрава исхрана.  Вклучете друг зеленчук, месо и житарки во вашата исхрана, но исклучете ги мастите, слатките и брашното.  Патем, зелена салата може да се конзумира во која било фаза на диета и во која било количина – нејзината калорична вредност е исто така 15 kcal.

Внимателно следете ја комбинацијата на производот.  На пример, зеленчукот може да се конзумира во која било количина (освен оние што содржат премногу скроб како компирите), но со месо или житарки.  Месото и житарките не смеат да се комбинираат заедно! Најмногу дебелее кога се јаде месо со леб, месо со компир, месо со ориз, пто е вообичаено за нашите трпези. Наместо скробен прилог, со месото јадете зеленчук.

После 3 седмици, се губи приближно иста тежина како во првите три дена, освен тоа што сега нема шанси да се вратат како јо-јо ефект. Ако продолжите со овој начин на исхрана, ќе продолжите да слабеете дополнително.

Менито ви овозможува да јадете овошје, зеленчук, месо, житарки и сè што не е пржено во многу путер и масло, не е завиткано во тесто или е прелиено со шеќерен сируп.

Оваа диета со краставица не се препорачува за секој:
-За лица со гастритис, уролитијаза, откажување на бубрезите и хепатитис е забранета!

Loading...