Ако само 15 дена вака јадете, ќе бидете секогаш сити и ќе ослабете 15 кг!

Диетата е доста рестриктивна – па пред да се одлучите да ја примените, консултирајте се со нутриционист и лекар.

Оваа 15-дневна диета е наменета за дебели луѓе, но и за оние кои имаат тегоби со дигестијата или лош тен.

Имено, освен за слабеење, овој режим на исхрана се покажал и како одличен „чистач“ на кожата, бидејќи ја намалува апсорпцијата на масти, на природен начин, па кожата се разубавува.

Loading...

Со оваа диета се слабее од половина до еден килограм дневно. Важно е секој ден да изедете по едно јајце и портокал, а ручекот и вечерата се менуваат.

Во текот на диетата се намалува внесот на јагленихидрати, па поради тоа се намалува и мускулната маса, па затоа е потребно да правите и некои физички вежби.

Храната не треба премногу да ја солите, а наместо сол употребувајте повеќе зачински билки.

Појадок за секој ден: 1 портокал, 2 лепчиња-двопек, филџан кафе или чај без шеќер.

Понеделник

Појадок: 1 портокал (или круша, праска, лубеница, диња … само не банани), 2 тост лепчиња, со шолја кафе или чај без шеќер

Ручек: 1 портокал, 1 варено јајце, 1 матеница (или јогурт)

Вечера: 2 домати или 1 чаша доматен сок, 2 варени јајца, 1,2 кг зелена салата или краставици и 2 бисквити

Вторник

Појадок: 1 портокал (или круша, праска… само не банани, тост лепчиња, со шолја кафе или чај без шеќер

Ручек: 1 портокал, 1 јајце, 1 матеница или јогурт, тост лепчиња

Вечера: 125 г мелено говедско месо, 1 домат (тост лепче, 1 чаша чај или кафе)

Среда

Појадок: 1 портокал (или круша, праска… само не банани, тост лепчиња, со шолја кафе или чај без шеќер)

Ручек: 1 портокал, 1 варено јајце, јогурт, 1 мала главица зелена салата

Вечера: 125 г мелено говедско месо, 1 портокал, тост лепче, 1 шолја кафе или чај

Четврток

Појадок: 1 портокал (или круша, праска, лубеница, диња … само не банани), 2 тост лепчиња, со шолја кафе или чај без шеќер

Ручек: 125 г урда со малку млечни масти (или моцарела), 1 домат, 1 тост лепче

Вечера: 125 г мелено говедско месо, 2 домати и 1 чаша доматен сок, 1 јаболко, 1 тост лепче

Петок

Појадок: 1 портокал (или круша, праска, лубеница, диња … само не банани), 2 тост лепчиња, со шолја кафе или чај без шеќер

Ручек: 200 г варено месо или риба, 1 домат, 1 тост лепче

Вечера: 500 г варен зеленчук (морков, грашок, компир, …), 1 јајце, 1 домат.

ОДРЖУВАЊЕ на посакуваната тежина:

Секој понеделник јадете по следното мени:

Појадок: 1 лимонада без шеќер

Ручек: 1 јајце, 1 двопек, 1 домат (може и едно јаболко)

Вечера: 1 двопек, 1 домат (може и едно јајце)

Инструкции и правила

– Несмеете да пиете алкохол

– Храната може да се јаде топла или ладна, но важно е да се внесува по правилен редослед.

– По пет дена ќе изгубите 2,5-5 кг.

– По пет дена, два дена јадете нормално, но во умерени количини. Потоа ја повторувате диетата од понеделник до петок и така 3 пати по 5 дена; вкупно 15 дена на режим ако не се сметаат викендите.

– Можете да изгубите до 15 кг за овој период.

Loading...