Вежби за грб и разни деформитети на ‘рбетот за намалување на болки и вкочанетост (1 минута дневно!)

loading...

Доколку имате болки во грбот и тоа ве спречува да ги извршувате секојдневните обврски и ви го намалува квалитетот на живеење, овие вежби можат многу да ви помогнат!

Многу се ефикасни и делуваат во најкус можен рок!

Болките во грбот, во крстот, во вратот, во рамењата и плешките се најчестите здравствени проблеми на денешницата, па се проценува дека 80% од популацијата во текот на својот живот имаат барем еднаш болки во грбот во долниот или горниот дел од ‘рбетот.

loading...

Најчести причини за болки во долниот дел од грбот се:

-повреда на грб

-бременост и пораѓај

-прекумерно седење

-недостиг на физичка активност

-притисок на нерви (дискус хернија, остеоартритис, искривен ‘рбет)

-компресиска фрактура (последица од силен притисок)

Меѓутоа, добрата вест е што со помош на одредени вежби можете да ја намалите, па дури и да ја отстраните болката во грбот. Ослободете се од болките и вратете го квалитетот на својот живот со овие едноставни вежби кои се прават само една минута дневно, а грбот ќе ви биде препороден!

6 ВЕЖБИ ПО 10 СЕКУНДИ!

Погледнете го видеото:

loading...